رئیس حوزه شهردار مشهد گفت: امید داریم تا در آینده با ایجاد تعاملات بیشتر با آستان قدس رضوی عملکردها و همکاری‌های بین شهرداری و آستان قدس را تا حد زیادی گسترش دهیم.

سطح همکاری‌های شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی ارتقا می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مجید پیراسته ظهر امروز در نشست خبری مشاور و رئیس حوزه شهردار مشهد و مدیران حوزه شهردار با اصحاب رسانه در سالن شهدای شهرداری مشهد اظهار داشت: نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار سبب افزایش روحیه برای رسیدگی به این مناطق توسط شهرداری شد.
وی با بیان اینکه توجه به ساخت زائرسراهای ارزان قیمت یکی از فعالیت‌های چشمگیر شهرداری مشهد است، گفت: با توجه به عملکرد شهرداری در 2 سال گذشته می‌توانیم، ادعا کنیم در دو سال گذشته بیشتر فعالیت‌هایمان در راستای رفع دغدغه‌های رهبری بوده است.
رئیس حوزه شهردار مشهد با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: امید داریم تا در آینده با ایجاد تعاملات بیشتر با آستان قدس رضوی عملکردها و همکاری‌های بین شهرداری و آستان قدس را تا حد زیادی گسترش دهیم.
پیراسته با تاکید بر جلوگیری از رانت‌خواری‌ها و ایجاد لایه‌های پنهان در قراردادها بیان داشت: اعتماد‌سازی در جامعه همواره به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف ما بوده و خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.
وی با انتقاد از برخی از عملکردهای گذشته تصریح کرد: با وجود مشکلات به‌وجود آمده در 2 سال گذشته عملکرد شهرداری به گونه‌ای بوده که بسیاری از مشکلات رفع و نواقص برطرف شده است. بسترهای کنونی شهرداری به گونه‌ای طراحی شده تا زمینه‌های ایجاد فساد در بدنه شهرداری ایجاد نشود.
پیراسته با اشاره به طرح استقبال از بهار 95 تاکید کرد: تمام مدیران اجرایی شهرداری توجه خود را به استقبال از بهار معطوف کرده‌اند و در حد بضاعتمان و به میزان همکاری بخش‌های مختلف، المان‌های نوروزی را اکران می‌کنیم.
وی در رابطه با مصاحبه انتقادی اخیر شهردار نسبت به دولت گفت: قطعاً آقای مرتضوی این سخن را در مقام شهردار بر زبان نیاورده و به‌عنوان یک فرد اهل‌فن با دارا‌بودن پیشینه سیاسی قوی این سخن را عرضه کرده است.
رئیس حوزه شهردار مشهد افزود: شهردار به دفعات زیاد از همکاری‌های دولت تشکر و همواره اظهار داشته که ما شرایط دولت را درک می‌کنیم و انتظارات بی جا نداریم.
پیراسته با اشاره به قول رئیس جمهور در زمینه اعطای 200 دستگاه اتوبوس به شهر مشهد در صحن جامع رضوی خاطرنشان کرد: در این باره همه از شهردار سئوال دارند که چرا تنها 25 درصد از این اتوبوس‌ها به شهر مشهد اختصاص داده شده اما کسی از سوی دیگر از دولت این سئوال را نمی‌پرسد که چرا 75 درصد از قول خود را عملی نکرده است؟
وی یادآور شد: همچنین دولت در زمانی که با مشکلات بسیاری مواجه بود با انتشار یک‌هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت خطوط قطار شهری مشهد موافقت کرد که در نوع خود عملی قابل تقدیر به‌شمار می آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.