فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با اقتدار در آب‌های خلیج فارس حضور دارد، گفت: امروزه بیگانگان از آمریکا تا دیگر جنایتکاران که در خلیج فارس حضور دارند جرات هیچ‌گونه تهدید و تعرضی ندارد.

 نیروی دریایی سپاه با اقتدار در آب‌های خلیج فارس حضور دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو عصر امروز در آئین یادواره شهدای گمنام جزیره استراتژیک فارسی، با بیان اینکه هیمنه پوشالی آمریکا توسط رزمندگان اسلام در 22 دی ماه امسال شکسته شد، اظهار داشت: شکسته‌شدن هیمنه پوشالی آمریکا 22دی‌ماه امسال در اطراف جزیره فارسی توسط رزمندگان اسلام گواهی روشن بر این مدعا است که با دفن 2 تن از شهدا در جزیره فارسی، خلیج فارس و ایران اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان بیمه شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا از بهترین هستی خود که جانشان بود، گذشتند گفت: شهدا دلاورمردانی بودند که با تاسی از مولایشان حضرت امام حسین(ع) به دیدار معبود شتافتند.

وی با اشاره به اینکه شهدای آرمیده در جزیره فارسی پیام‌های زیادی دارد، بیان کرد: این شهدا ضمن اینکه سبب ارتقاء امنیت ایران شده جزیره فارسی را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه کرده و رعب و وحشت در دل آن‌ها ایجاد کرده است.

سردار رزمجو با بیان اینکه خلیج‌فارس خط مقدم مبارزه با استکبار است، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند خلیج‌فارس خط مقدم مبارزه با استکبار است و سپاه با اقتدار و با اشرفیت کامل اطلاعاتی و عملیاتی در این پهنه آبی استراتژیک در حال انجام ماموریت است.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در جزیره فارسی افزود:  شهدای مدفون در این جزیره سبب اقتدار این جزیره و خلیج فارس شده‌اند و این مهم ترس و واهمه در دل دشمنان ایجاد کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با اقتدار در آب‌های خلیج فارس حضور دارد و پاسداری می‌کند افزود: امروزه بیگانگان از آمریکا تا دیگر جنایتکاران که در خلیج فارس حضور دارند با اتکال به خداوند بزرگ، برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب جرأت هیچ‌گونه تهدید و تعرضی ندارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.