معاون وزیر کار گفت: اموری که می‌تواند از طریق بخش خصوصی انجام شود، نباید آن را توسط دولت دنبال کنیم.

باید آموزشگاه هاي فني و حرفه اي خصوصی را تقویت کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر،محمدامین سازگارنژاد با تاکید بر ضرورت ايجاد درک مشترک بين بخش دولتي و خصوصي با رويكرد توسعه اي گفت: اموري كه از عهده بخش خصوصي برمي آيد، نبايد توسط دولت انجام شود و البته آرزوي ما رشد در هر دو بخش دولتي و بخش خصوصي است به طوري كه جامعه حس مثبتي نسبت به آموزش هاي ما داشته باشد.

معاون وزير کار افزود: ما در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، بخش خصوصي (آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد) را همكار خود مي دانيم و تمايل داريم با آنها رويكردي تعالي بخش با درک مشترک داشته باشيم.

سازگارنژاد از توسعه همكاري بخش دولتي در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با آموزشگاه هاي آزاد اين سازمان خبر داد و افزود: از انجام كارهايي كه منجر به حمايت از آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد بشود هيچگونه دريغي نداريم.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه بيان داشت: در صورت نياز به جلب حمايت مجلس از بخش خصوصي و همچنين در زمينه هايي كه نياز به تخصيص اعتبار به بخش خصوصي باشد تمام تلاش خود را مي كنيم. بزرگترين چالش آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد، اقتصادي كردن اين آموزشگاه ها است كه منجر به بقاي آنها مي شود.

وی افزود: من اعتقاد دارم كه آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد كه كارشان را تعطيل كرده اند، بايد فعاليت خود را دوباره شروع كنند و براي اين منظور هر اقدامي كه سازمان بتواند در مسير قانوني براي آنها انجام دهد، پيگيري خواهيم كرد.

معاون وزیر کار گفت: آموزشگاه هاي آزاد همكار و شريک سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور هستند و ما بايد با ايجاد ظرفيت هاي جديد در حمايت و هدايت آنها و رونق فعاليت هاي آموزشي آموزشگاه هاي آزاد تلاش كنيم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.