قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از روستاهای گردشگری خواست تا در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

روستاهای گردشگری در مصرف آب صرفه جویی کنند

مجید عبدالهی با اشاره به اینکه اغلب روستاهای مازندران مقصد گردشگری ست و هرساله تعداد زیادی از مسافران در ایام نوروز به این روستاها سفر می کنند ، افزود : در این ایام مصرف آب به شدت افزایش یافته و ممکن است تاسیسات موجود جوابگوی نیاز بالای مصرف آب نباشد.

وی از مشترکین آب روستایی خواست برای جلوگیری از قطع یا افت فشار آب در ایام منتهی به پایان سال ضمن صرفه جویی در مصر ف آب شرب ، تمامی شستشوها و نظافت منازل خود را حداکثر تا پایان 25 اسفند ماه به پایان برسانند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در راستای جلوگیری از قطع احتمالی آب در ایام تعطیلات نوروز گفت :علاوه بر شناسایی منابع تامین آب کمکی ، تجهیزات مورد نیاز همانند الکتروپمپ های یدکی و دیزل ژنراتور به تعداد مورد نیاز آماده نموده تا در مواقع ضروری بکار گرفته شوند.

عبدالهی از آماده باش واحدهای کشیک نوروزی و اکیپ های اتفاقات و تانکرهای سیار به صورت شبانه روزی در همه شهرستانها خبر داد و افزود : این واحدهای امدادی آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران به ویژه در هنگام بروز حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی می باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.