«میخائیل کونتوریس» از جمله کارتونیست‌های یونانی است که در آثارش به موضوعات بحران اقتصادی در یونان، عدم توجه اتحادیه اروپا به این کشور و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداخته است.

 از بحران اقتصادی تا جنایات رژیم صهیونیستی ‌+ عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، «میخائیل کونتوریس» در سال 1960 در شهر رودس، یونان به دنیا آمد. وی از سال 1985 کارتونیست مطبوعاتی چند روزنامه در یونان بوده و با برخی مجلات نیز همکاری دارد. کارتون های او در نشریات مختلف مانند گاردین و لوموند چاپ شده و با کوریر اینترنشنال و پولیتیکال کارتونز نیز همکاری دارد.

میخائیل کونتوریس برنده جوایز معتبر بسیاری شده است که می‌توان به جایزه بزرگ 7مین دوسالانه تهران ـ ایران 2005، جایزه بزرگ مسابقات بین‌المللی اسکا چیرا در آموریستی ماروستیکا ایتالیا 2005، جایزه بزرگ (گوروکسا 2005) در نمایشگاه موزه فته هیومر لاکرونا، اسپانیا، جایزه اول کلاه‌خود طلایی در نمایشگاه بین‌المللی کارتون کنوکه هیست بلژیک 2003، جایزه اول دوسالانه هشتم تهران ـ ایران 2007، جایزه دوم در 19 مین مسابقه بین‌المللی ترنتو، ایتالیا 2008 اشاره کرد.

بحران اقتصادی در یونان و عدم توجه اتحادیه اروپا به این کشور از اصلی‌ترین موارد مطروحه در آثار میخائیل کونتوریس است؛ همچنین وی توجه جدی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین داشته است.

آثار این کارتونیست یونانی در ادامه می‌آید:

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.