قدس آنلاین- تبریز: معاون امور نهادهای فناوری منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از تشکیل مراکز رشد با تاکید بر توانمندی‌های خاص هر شهرستان در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

تشکیل مراکز رشد با تاکید بر توانمندی‌های خاص هر شهرستان انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسفندیار موسوی‌زاده در جمع معاونان فرمانداری‌های استان، خواستار اهتمام جدی فرمانداری‌ها برای تشکیل مراکز رشد در شهرستان‌ها شد و اظهار داشت: تشکیل مراکز رشد در شهرستان‌ها با تاکید بر توانمندی‌های خاص هر شهرستان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: شیوه‌نامه‌های مربوط به تشکیل مراکز رشد شهرستانی به صورت مبسوط در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته و ضروری است هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص عملیاتی شود.

موسوی‌‌زاده مراکز رشد شهرستان‌ها را بستر مناسبی برای اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: حمایت و توسعه مراکز رشد شهرستانی می‌تواند سهم بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

معاون امور نهادهای فناوری منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشید، متذکر شد: فراموش نکنیم که مراکز رشد می‌توانند به توسعه فناوری در شهرستان‌ها کمک کنند از این رو نباید بحث‌های پژوهشی و فناوری مورد غفلت قرار گیرند.

موسی‌زاده، افزود: از فرمانداری‌ها درخواست داریم تا کارشناسانی را در این خصوص مامور کنند تا در خدمت فناوران استان باشند و مراکز مشاوره فناوری را در فرمانداری‌ها راه‌اندازی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.