رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اظهارات ضد ایرانی خود بر تلاش مجلس آمریکا در راستای تحریم علیه ایران تاکید کرد.

تاکید رئیس مجلس نمایندگان امریکا بر ادامه تحریم ضد ایرانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس، "پل رایان،" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی ایران، ضمن تأکید بر تلاش‌های مجلس آمریکا برای تحریم ایران اعلام کرد توافق هسته‌ای مانع از اقدامات ایران نشده است.

پل رایان در این بیانیه ادعاکرد ایران چندین فروند موشک بالستیک را آزمایش کرده که این اقدام، دور دیگری از نقض قوانین بین المللی محسوب می شود. این آزمایشات نقض آشکار قطعنامه سازمان ملل متحد محسوب می شود اما توافق هسته‌ای "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا نتوانسته است سبب متوقف شدن این روند شود.

رایان گفت :این اقدامات نشان می دهد توافق هسته‌ای ایران تا چه اندازه بد است. این سومین بار طی 8 ماه از زمان دست یابی به توافق هسته‌ای است که ایران به صورت غیر قانونی اقدام به انجام آزمایش موشکی می کند.

دولت در ماه ژانویه و در پی چند ماه اعمال فشارهای دو حزبی از سوی کنگره،  تحریم‌های اضافی را در واکنش به فعالیت‌های غیر قانونی موشکی بالستیک، بر ایران اعمال کرد.

رایان افزود واقعیت این است که رفتار ایران از زمان دست یابی به توافق هسته‌ای نه تنها بهتر نشده بلکه این رفتارها بد و بدتر شده است. دولت اوباما ظاهرا با پرداخت رشوه در ازای آزادی زندانیان آمریکایی، نادیده گرفتن اقدامات ایران در نقض قوانین بین المللی، و حتی قدردانی از ایران به سبب بازگرداندن تفنگداران آمریکایی، در حال تقویت رژیم ایران است.

وی  گفت: اکثریت دو حزبی در کنگره، توافق هسته‌ای خطرناک دولت را رد کرد.

رایان ادعا کرد ما به تلاش‌ها برای اعمال تحریم‌ها علیه تهران تا مادامی که رژیم این کشور به رفتارهای تحریک آمیز و خشونت آمیزش علیه آمریکا و هم پیمانان ما پایان دهد، ‌ادامه می دهیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.