قدس آنلاین- یزد : همزمان با سفر رییس جمهوربه استان یزد ۲۴۲ پروژه مخابراتی استان از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

همزمان با سفر رییس جمهور به یزد ۲۴۲ پروژه مخابراتی افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، همزمان با افتتاح پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور به یزد،242 پروژه مخابراتی و نیز ساختمان جدید اداره مخابرات شهرستان تفت با حضور سرپرست شرکت مخابرات ایران ، مدیرعامل شرکت مخابرات استان، نماینده مجلس شورای اسلامی تفت و میبد و جمعی از مسئولان مخابرات ایران و یزد به بهره برداری رسید.

سرپرست شرکت مخابرات ایران در محل پروژه مخابرات شهرستان تفت از طریق ویدیو کنفرانس گزارشی ار پروژه های مخابرات یزد را به رییس جمهور ارایه کردو گفت: این شرکت در پنج سال بعد از خصوصی سازی ، 20 هزار میلیارد ریال به خزانه دولت پرداخت کرده است.

دهناد ضمن اشاره به اینکه پروژه های امروز با سرمایه گذاری بالغ بر 520 میلیارد ریال و با تلاش مدیران و کارشناسان شرکت مخابرات استان یزد به بهره برداری رسیده است؛ افزود: شرکت مخابرات ایران با برخورداری از هزاران پرسنل مجرب و توانمند ،کانون پویایی از متخصصان عرصه فناوری اطلاعات وارتباطات است که این عزیزان مصمم هستند در راستای تحقق اقتصادمقاومتی وسیاست های کلان کشور وبه منظور توسعه کمی وکیفی زیرساخت های مخابراتی همه توان خود را به کار گیرند.

وی اظهارداشت: ظرفیت عظیم شرکت مخابرات ایران در خدمت پیشرفت ، رونق اقتصادی کشوروسیاست های دولت محترم است. براین اساس این شرکت در پنج سال بعد از خصوصی سازی تاکنون مبلغ 138هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است که 28 هزار میلیارد ریال آن مربوط به سال 1394 است .

سرپرست شرکت مخابرات ایران به سرمایه گذاری های آینده مخابرات  اشاره کرد وگفت : «این شرکت در نظر دارد ظرف چهار سال آینده به میزان 7200 میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و 8هزار میلیارد تومان در بخش تلفن همراه سرمایه گذاری داشته باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.