نزدیک شدن نوروز، میزان مسافرت های درون و برون شهری و در نتیجه میزان مصرف بنزین در کشور را افزایش داده است.

بوی بهار مصرف بنزین را افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، همه ساله روزهای پایانی اسفندماه با افزایش مسافرت شهروندان و رشد مصرف بنزین همراه است.
بررسی آمار مصرف در هفته منتهی به شانزدهم اسفندماه امسال نیز نشان می دهد میزان مصرف بنزین نسبت به دوره زمانی منتهی به دهم اسفندماه، سه میلیون و 100 هزار لیتر افزایش داشته است.
بر اساس گزارش شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، در دوره زمانی دهم تا شانزدهم اسفندماه امسال میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به بیش از ٧٣ میلیون لیتر رسید.
هفته پیش از آن، میانگین مصرف، روزانه ٦٩ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر بود.
بیشترین مصرف بنزین در هفته منتهی به شانزدهم اسفندماه با ٧٨ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر در پنجشنبه (سیزدهم اسفندماه) و کمترین مقدار مصرف آن نیز با ٥٨ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر در جمعه (چهاردهم اسفندماه) رخ داد.
به گزارش شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، در هفته منتهی به شانزدهم اسفند امسال ٢١ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شد که بیشترین مقدار مصرف آن با چهار میلیون و 300 هزار لیتر به یکشنبه (شانزدهم اسفندماه) مربوط می شود.
آمار مصرف بنزین سوپر در هفته منتهی به شانزدهم اسفندماه امسال نشان می دهد در این مدت به طور میانگین سه میلیون و 100 هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شد.
به گزارش ایرنا، وزارت نفت اعلام کرده است تدابیر لازم برای تامین مصرف بنزین مسافران در روزهای پرتردد اسفند و فروردین اندیشیده شده و به میزان کافی بنزین در مخازن ذخیره شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.