سیروس مقدم کارگردان مجموعه سریالهای «پایتخت» شب گذشته در برنامه «سه ستاره» گفت: «پایتخت» برای من عزیزدردانه است و صحبت‌هایی شده که این سریال را برای ماه مبارک رمضان با نام جدید «سنگ پا» بسازیم.

 سیروس مقدم: «پایتخت» برای من عزیزدردانه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، پنج شنبه نوبت معرفی کاندیداهای مجموعه های نمایشی برگزیده در سال 94 بود. سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردانی «پایتخت 4» و «میکاییل» به عنوان کاندیدا پا به این مراسم گذاشته بود.

او در حرفهایش درباره جایگاه «پایتخت» در کارنامه کاری‌اش گفت: پایتخت برای من عزیزدردانه است. این نظرسنجی برای من دو لایه دارد یکی اینکه با آن متوجه می‌شوم مردم چه نظری نسبت به کار من و عواملم دارند و لایه درونی اش این است که اگر رای‌ بالا بیاوریم به این معنی است که مردم دوست دارند «پایتخت» ادامه پیدا کند.

علیخانی از او پرسید که چرا «پایتخت5» را برای نوروز امسال نساختید که این کارگردان در پاسخ به چند دلیل اشاره کرد یکی فیلمنامه و قصه جدید دیگری درخواست مدیران فرهنگی و آورده خوبی که باید برای این قضیه داشته باشند. او همچنین درباره سریال جدیدش به نام «سنگ پا» گفت: صحبت‌هایی شده که این سریال را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم. محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول نگارش فیلمنامه هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.