رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر فردا برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کنند.

اتفاق عجیب در انتخابات فدراسیون فوتبال/ کفاشیان نایب رئیس تاج!

به گزارش قدس آنلاین، علی کفاشیان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر فردا برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کنند.

این در حالی است که هر دو گزینه اعلام شده برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهند کرد اما نکته جالب‌تر مربوط می‌شود به نواب رئیسی که این دو چهره برای خود معرفی خواهند کرد و جالب اینکه هر دو گزینه‌های مشترکی را برای نایب رئیسی خود انتخاب کرده‌اند.

در این بین کفاشیان برای نایب رئیسی اول خود محمود اسلامیان را معرفی خواهد کرد و گزینه نایب رئیسی دوم کفاشیان، مهدی تاج خواهد بود.

از سوی دیگر تاج نیز کفاشیان را به عنوان نایب رئیس اول خود معرفی می‌کند و اسلامیان نایب رئیس دوم وی خواهد بود.

نکته قابل توجه اینکه نایب رئیس سوم کفاشیان و تاج که حتما باید یک زن باشد در گزینه هر دو نفر مشترک است و الهه عرب‌‌عامری، نایب رئیس سوم فعلی فدراسیون فوتبال به عنوان گزینه نایب رئیس سومی این دو معرفی خواهد شد.

انتخابات فدراسیون فوتبال 11 اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می‌شود که در همین راستا ثبت نام کاندیداها از 11 اسفند آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال، افرادی که قصد دارند برای ریاست فدراسیون ثبت نام کنند، باید در فرم‌های مربوطه نام نواب رئیس خود را ذکر کنند با این شرط که همین نواب رئیس (دو نایب رئیس اول و دوم مرد و نایب رئیس سوم زن) نیز باید تا روز 22 اسفند و قبل از پایان زمان اداری ثبت‌نام شخصاً در فدراسیون حاضر شده و فرم‌های مربوطه در این خصوص را امضا کنند.

از سوی دیگر فرم‌های تأییدیه کاندیداها از مدت‌ها قبل برای اعضای مجمع ارسال شده و این اعضا باید نام 9 نفر (رئیس، 3 نایب رئیس و 5 نفر از اعضای هیأت رئیسه) را طی روزهای 24 تا 27 اسفند در این فرم‌ها درج کرده و برای فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

در واقع اینکه گفته می‌شود هر کاندیدای ریاست 10 امضا و کاندیدای هیأت رئیسه 5 امضا برای مجوز ورود در انتخابات جمع‌ کنند، بدان معناست که اسامی کاندیداها باید از سوی اعضای مجمع در این فرم‌ها نوشته شود و در صورتی که به طور مثال نام یک شخص خاص که برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون ثبت نام کرده، در 10 فرم اعضای مجمع نباشد، وی به طور اتوماتیک از انتخابات خارج خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.