پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: استاندار مازندران، فرماندار شهرستان ساري، شهردار مركز استان ، مدیرکل راه و شهرسازی و جمع ديگري از مسئولان استاني از فاز نهايي كمربندي شمالي بازديد نمودند.

افتتاح کمربندی شمالی ساری پس از ۴۰ سال

ربيع فلاح استاندار مازندران در این بازدید با بيان اينكه همه مسئولان بايد دست به دست هم بدهند تا کمربندی شمالی مورد بهره برداري قرار گيرد، گفت : با توجه به اينكه در آستانه تعطيلات نوروزي هستيم اميدواريم با افتتاح اين كمربندي، مشكلات ترافيک شهر ساری كاهش يابد.

همچنین شهردار ساری با اشاره به اينكه در احداث اين كمربندي شهرداري و اداره كل راه و شهرسازي سهم مساوي و برابري داشتند، گفت : انتظار داريم طي هفته آينده اداره كل راه و شهرسازي كاستي هاي اين فاز را هم برطرف كند تا در پايان سال شاهد افتتاح كمربندي شمالی پس از 40سال باشيم .  

مهدی عبوری با تأكيد بر اينكه به دليل عدم كارشناسي درست و دقيق از سوي متوليان ، تغييراتي در اين فاز ايجاد شده است، افزود : وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکل تردد مردم، دو زیرگذر در منطقه ارم و 22 بهمن برای خودروهای سبک و پل عابر پیاده برای استفاده مردم ایجاد خواهد نمود.

وی با بیان اینکه این کمربندی دارای سه کیلومتر طول و 50 متر عرض است، خاطرنشان نمود: در خروجی آب منطقه‌ای، پل جدیدی از ورودی اتوبان قائم‌شهر به ساری به مجموعه کمربندی اضافه شد تا عبور و مرور خودروها آسان شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام خواهشمندم از مسئولان محترم برای این کمربندی تیر برق روشنایی نصب کنند در شب و بارندگی دید خیلی کمه ...کمربندی شمال شرقی منتهی به اتوبان ساری نکا که چند ساله احداث شده اصلا علائم رانندگی و روشنایی نداره و چه تصادفاتی در آن صورت نمیگیره ...این مسئله مهمیه و نداشتن این استاندارد ها به قیمت خیلی چیزا تموم میشه