قدس آنلاین: دومين نمايشگاه مشاغل و منسوجات خانگي، صنايع و هنرهاي دستي بانوان، تزیينات منزل و هدايا از ۲۲ تا ۲۶ اسفند ماه طی ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۲ در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر خواهد شد.

برپایی نمايشگاه مشاغل و منسوجات خانگي، صنايع و هنرهاي دستي بانوان از ۲۲ اسفند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در نمایشگاه امسال 203 مشارکت کننده در سه سالن نمایشگاهی به وسعت 8500 مترمربع به ارایه انواع صنایع دستی، تولیدات مشاغل خانگی، انواع اقلام تزیینات منزل و منسوجات شامل کالای خواب، حوله، پارچه، پوشاک، فرش، تابلو فرش و روفرشی می پردازند که از این تعداد، 171 غرفه به مشاغل خانگی و 32 غرفه به منسوجات اختصاص دارد.

استان های اصفهان، تهران، خوزستان، گیلان، آذربایجان شرقی، همدان، خراسان رضوی، یزد و چهارمحال و بختیاری در این دوره به جوار پل شهرستان می آیند تا نمایشگاهی پنج روزه، با حال و هوای روزهای آخر سال و ایام نوروز را برای همشهریان علاقمند برپا کنند.

افزایش متراژ نمایشگاه نسبت به سال گذشته، افزایش سطح کیفی مشارکت کنندگان، چیدمان غرفه های مربوط به تولیدات صنایع دستی، منسوجات خانگی و دیگر اقلام تزیینی و هنری در سالن های مجزا، طراحی سفره هفت سین نمادین در ورودی نمایشگاه و برپایی سیاه چادر عشایر با نمایش صنایع دستی، غذاهای محلی و آداب و رسوم سنتی در فضای باز از جمله ویژگی ها و تفاوت های نمایشگاه در این دوره است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.