رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: شرکت سامان داروی هشتم پارک علم و فناوری خراسان با مشارکت آستان قدس رضوی با تولید محصولی به نام فاکتور هشتم خون با روش نوترکیب افتتاح می شود.

شرکت سامان داروی هشتم پارک علم و فناوری خراسان افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن علم‌الهدایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش باهدف استفاده از تجربیات، ایده ها، موفقیت ها و شکست های نخبگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران برگزار شد.
وی افزود: در تدکس افراد نخبه و کارآفرین تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دادند و برای نخستین بار بود که چنین برنامه ای در مشهد برگزار می شد.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: در این همایش یک روزه 400 شرکت کننده از سراسر کشور شرکت کردند که از طریق فراخوان فضای مجازی جذب شدند که 300 نفر آنها از مشهد و 100 نفر دیگر از سایر شهرهای کشور بودند.
علم‌الهدایی تصریح کرد: استقبال قابل توجهی صورت پذیرفت که با خروجی خوبی هم همراه بود و این همایش در هر سال حداقل یک نوبت برگزار می شود تا برترین ایده ها به صورت رایگان ارائه شود.
وی تأکید کرد: افراد برتر این دوره در پارک علم و فناوری خراسان حمایت می شوند و برگزاری چنین برنامه ای یک فرصت مناسب برای ارائه ایده ها است و این تدکس قبل از مشهد در تهران، اصفهان و کیش برگزار شده است.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اشاره فرامین مقام معظم رهبری در بحث نفوذ دشمن  گفت: ایشان درباره نفوذ غرب صحبت کردند اما عده ای از سخنان معظم له برداشت ناصحیحی داشتند و فکر کردند که مبادا منظور نفوذ سیاسی است، در صورتیکه پارک علم و فناوری خراسان نظارت ویژه ای در موارد خاص همچون موضوعات ملی دارد و اجازه سودجویی به دشمنان ایران نمی دهیم.
علم‌الهدایی گفت: یک برنامه توسعه ای 5 ساله در پارک علم و فناوری خراسان اجرا می شود و افزایش شرکت های دانش بنیان، مؤسسات فناور و افتتاح شرکت سامان داروی هشتم پارک علم و فناوری خراسان با مشارکت آستان قدس رضوی با تولید محصولی به نام فاکتور هشتم خون با روش نوترکیب از دیگر برنامه ها بوده و مبلغ 14 میلیون یورو جهت تجهیزات این شرکت هزینه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.