رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از شنیدن اخبار توقف فعالیت جایگاههای عرضه سوخت در ایام نوروز نگران نشوند، جایگاهی تعطیل نخواهد شد.

جایگاه‌های سوخت تعطیل نخواهند شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، علی مروی اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولان وزارت نفت داشتیم مقرر شده تا به طور مستمر به وضعیت جایگاهداران عرضه سوخت رسیدگی شود و در این خصوص تا آنجایی که اطلاع کسب کردیم وزارت نفت مسئولیت های خود را می شناسد و در این زمینه فعال است.

وی افزود: ممکن است برخی اختلافات مالی بین جایگاهداران بخش خصوصی با شرکت های دولتی در بخش تأمین سوخت یا کارمزدها وجود داشته باشد که این اختلافات مالی باید در جلسات مطرح شده و برای رسیدن به یک نقطه مطلوب توافق نظر اقدام شود؛ اما اینکه عنوان شود به دلیل وجود اختلافات مالی، جایگاهی خدمات رسانی خود را متوقف کند، درست نیست.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "جایگاههای عرضه سوخت اجازه توقف خدمات رسانی در ایام نوروز را ندارند"، گفت: در جلساتی که با وزیر نفت و معاونان ایشان داشتیم، مطلع شدیم که وزارت نفت طرح هایی را برای نظارت بر کار جایگاههای عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروز دارد تا خدمات رسانی مطلوبی به مسافران نوروزی صورت گیرد.

وی ادامه داد: وظیفه نظارت مستمر و کامل بر فعالیت جایگاههای عرضه سوخت در مسئولیت دولت است و ما نیز در مجلس شورای اسلامی بر عملکرد دولت در این زمینه نظارت خواهیم کرد.

مروی خاطرنشان کرد: مردم از شنیدن اخبار توقف فعالیت جایگاههای عرضه سوخت در ایام نوروز نگران نشوند، جایگاهی تعطیل نخواهد شد و جایگاهداران نیز در جلسات دو جانبه با شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت، مسائل مالی را چاره اندیشی خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.