قدس آنلاین/همدان : ساعت کاری نیروهای ناوگان اتوبوسرانی همدان تا ساعت ۲۲ افزایش پیدا کرده است ودر صورت نیاز این زمان در مناطقی که لازم باشد افزایش بیشتری خواهد یافت تا مردم در ایام پایانی سال ،مشکلی در خصوص حمل ونقل نداشته باشند.

بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس جهت ایاب وذهاب پنجشنبه آخر سال در نظر گرفته شده است.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ پوروخشوری ،مدیر عامل اتوبوسرانی همدان با اعلام مطلب فوق افزود: شست‌وشوی اتوبوس‌های شهری به مناسبت ایام عید در همدان آغاز شده و روزی 30 تا 40 دستگاه ، شست‌وشو می‌شود تا ناوگان تمیزتری در روزهای عید به ارائه خدمت بپردازند.
وی با بیان اینکه این روزها تعدادی از اتوبوس‌های تعمیری وارد ناوگان اتوبوسرانی شده است ، گفت: روزهای پایانی سال حجم تقاضای سفر بیشتر می‌شود که امیدواریم با تعداد اتوبوس‌های موجود پاسخگوی نیاز همشهریان باشیم.
وی با اشاره به پنجشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: بسیاری از همشهریان در این روزها قصد رفتن به باغ بهشت را دارند که 60 دستگاه اتوبوس ویژه برای این منظور در نظر گرفته شده است.
پوروخشوری با بیان اینکه این تعداد اتوبوس از خیابان شهدا به سمت باغ بهشت و بالعکس فعال خواهد بود، گفت: پایانه موقتی در باغ بهشت احداث می‌شود که اقدامات اولیه در حال انجام است.
وی از فعالیت هشت دستگاه اتوبوس گردشگری در ایام عید خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها در مسیرهای گردشگری نظیر آرامگاه بوعلی و باباطاهر، برج قربان، گنبد علویان، گنجنامه و... که امکان تردد اتوبوس وجود دارد به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان تصریح کرد: سال قبل این طرح اجرا شد و بازخورد خوبی در میان مسافران داشت که امسال نیز تعداد ناوگان را افزایش دادیم و اطلاع‌رسانی نیز کامل‌تر شد.
وی با بیان اینکه از 29 اسفندماه در 12 نقطه شهر 12 بنر نصب خواهد شد که در آن مسیر رفت و برگشت اتوبوس گردشگری مشخص می‌شود، گفت: این اقدام باعث کاهش ترافیک و کمک به مسافرانی که با مسیرهای گردشگری آشنا نیستند، خواهد شد.
پوروخشوری از افتتاح 6 دستگاه مگاترانس در این هفته خبر داد و افزود: طبق قول‌هایی که قبلاً داده شده بود این اقدام به احتمال بسیار در روز پنجشنبه یا جمعه صورت می‌گیرد.
وی به افتتاح دومین و سومین ایستگاه اتوبوس در روزهای پایانی اسفندماه اشاره کرد و گفت: 18 دستگاه اتوبوس بازسازی شده جدید در همین روزها به چرخه حمل و نقل شهری اضافه می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.