قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد با اشاره به اینکه برای هر چیز محدودیت قائل شویم برای فکرو اندیشه نمی توانیم این محدودیت را ایجاد کنیم،گفت :کتاب اندیشه ها را تحریک می کند

 برای فکرو اندیشه نمی توانیم محدودیت قائل شویم

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،سید محمد میر محمدی در آیین برگزیدگان نخستین دوره کتاب سال استان یزد با بیان اینکه مطالعه و خواندن کتاب موجب فعال و خلاق شدن اندیشه ها می شود اظهارداشت : این خلاقیت و پویایی موجب می شود تا انسان ها به بالاترین درجه ممکن انسانیت دست پیدا کنند.

وی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر شهید محراب آیت الله صدوقی برای برگزاری این برنامه مهم فرهنگی در یزد افزود: کتاب عصاره تفکر اندیشمندان و فرهیختگان است.

استاندار یزد تصریح کرد: باید با برنامه های مستمر فرهنگی و اطلاع رسانی فرهنگ ارزشمند و تاثیرگذار مطالعه در بین آحاد مردم بخصوص نسل جوان روز به روز افزایش یابد .
این مسئول با اشاره به تکنولوژی های نوین ارتباطات افزود: امروز شاهد هستیم علیرغم ظهور ارتباطات نوین فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم در حال گسترش است.
استاندار یزد گفت: کتاب و مطالعه موجب شکوفایی مسیر کمالات انسانی است و افرادی که در حوزه کتاب فعالیت می کنند ارزشمند ترین انسان ها محسوب می شوند .
میرمحمدی افزود: نسل جوان امروز به حضور در محافل ادبی، فرهنگی و اعتقادی بسیار نیازمند است و باید با گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی جوانان را به میدان های مطلوب هدایت کرد.
استاندار یزد با اشاره به اینکه برای هر چیز محدودیت قائل شویم برای فکرو اندیشه نمی توانیم این محدودیت را ایجاد کنیم خاطر نشان کرد: مطالعه کتاب ها موجب تحریک اندیشه ها و تعالی افراد است .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.