آیت الله رشاد در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به سمت تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت.

پیام تبریک آیت الله رشاد به تولیت آستان قدس رضوی

به گزارشقدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله رشاد؛ رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رئیس شورای حوزه های علمیه‌ استان تهران، طی پیامی به ایشان تبریک گفت.

متن پیام آیت الله رشاد به شرح زیر است:
صدیق شفیق حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدابراهیم رئیسی(دامت برکاته)
تولیت معزز آستان مقدس رضوی
سلام‌ علیکم بماصبرتم فنعم عقبیَ‌الدار
خدمات شایان و درخشان حضرت مستطاب‌عالی، طی سه دهه‌ در ساحات و سنگرهای مختلف، هرگز از خاطر آحاد مردم مؤمن و قدرشناس ایران اسلامی نخواهد رفت؛ اکنون نیز تشخیص صائب نیابت عامه‌ بقیهْ الله الاعظم(عج)، زعیم حکیم امت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)، امر تولیت و تدبیر شؤون آستان ملائک پاسبان حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیهْ) را به کف با کفایت حضرت عالی سپرده، و بدین‌سان ساحت خدمت خطیر دیگری فراروی آن جناب قرار گرفته است. بی‌شک به سرانگشت تدبیر، این فرصت فرخنده را به مجالی مبارک برای ارتقاء شؤون و امور حریم رضوی در راستای تحقق منویات منور رهبر فرهیخته‌ انقلاب اسلامی تبدیل خواهید فرمود.
اینک ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق ارزشمند و عرض تهنیت صمیمانه، از بارگاه بلند باری برای جناب عالی سلامت و توفیق روزافزون مسألت دارم.
فرصت را مغتنم شمرده، بار دیگر یاد و خاطره‌ عالم مجاهد، یار باوفای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی (قدّس سرّه) را گرامی داشته، امید می‌برم با حضور موفق آن جناب در آن سنگرگاه معنوی و ملکوتی، خلا فقدان آن بزرگوار جبران گردد.
علی‌اکبر رشاد
رئیس شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.