قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: اینکه کارگران کارخانه مادر و دولتی ماشین‌سازی تبریز چند ماه است حقوق قانونی خود را دریافت نکردند نباید با بی‌تفاوتی مسئولان ذیربط مواجه شود، این کارخانه هنوز دولتی است.

کارگران کارخانه ماشین‌سازی تبریز چند ماه حقوق نگرفته‌اند/ نباید مسئولان بی‌تفاوت باشند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین فرهنگی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی، اظهار داشت: امیدوارم سال 1395 سال غلبه بر مشکلات، حل مسائل داخلی و خارجی کشور و همچنین سال حسن تدبیر در همه امور باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری انتخابات اسفند 94، افزود: انتخابات هفتم اسفند ماه انتخابات ارزشمندی برای کشور و ملت بود؛ مردم در انتخابات به گردش نخبگان و تکثر سیاسی در یکی از مهمترین قوای کشور رای دادند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در حوزه انتخابیه اینجانب نیز مردم عزیز با رشدی بیش از رشد میانگین کشوری در انتخابات شرکت کردند و هوشمندانه و بهتر از بسیاری مناطق کشور دست به انتخاب زدند؛ به نوبه خود از اقدام عاقلانه و هوشمندانه و همچنین از اعتماد مجدد و گسترده مردم نسبت به اینجانب نیز تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: در نگاهی که مقام معظم رهبری در سال 1385 نسبت به اصولگرایی داشتند آن را در مقابل اصلاح‌طلبی تعریف نکردند همین نگاه، بسیار دقیق و حساب شده است؛ هر کس دل در گرو ملت بزرگ مسلمان خود دارد اصولگراست.

عضو هیئت رئیسه مجلس، ادامه داد: در مورد عوارض تصمیم گیری بدون شناخت کافی و لازم نیز به همگان هشدار می‌دهم؛ مسئولیت پذیری مدنی اقتضا دارد و به سوابق و توانمندی‌ها به خوبی توجه شود.

فرهنگی با بیان اینکه قوه مقننه نباید موضوع تخلیه هیجانات مقطعی باشد، تصریح کرد: تجارب تلخ گذشته و حال بیانگر مخرب و ویرانگر بودن چنین رویکردی است بنابراین به مردم همه مناطقی که تمام یا بخشی از انتخاب آنها به مرحله دوم موکول شده است توصیه می‌کنم به توانمندی‌ها و سوابق توجه کافی و لازم را داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه در حوزه اقتصاد و معیشت دولت را به جامعیت و مسئولیت پذیری فرا می‌خوانم، افزود: اینکه کارگران و کارکنان کارخانه مادر و دولتی ماشین‌سازی تبریز چند ماه است حقوق قانونی خود را دریافت نکردند نباید با بی‌تفاوتی مسئولان ذی ربط مواجه شود، این کارخانه هنوز دولتی است و سازمان گسترش باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشد.

وی خواستار توجه جدی دولت نسبت به مصوبه مجلس در مورد حمایت از متقاضیان شغل شد و تصریح کرد: برای چندمین بار از دولت تقاضا دارم نسبت به مصوبه مجلس در خصوص حمایت از متقاضیان شغل اهتمام لازم را داشته باشد چرا که شورای نگهبان منتظر نظر موافق دولت است تا نسبت به تایید مصوبه مجلس اقدام کند چرا که جوانان و خانوادههای آنها درخواست پیگیری این مطالبه جدی را از دولتمردان دارند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: از همه کسانی که ایثارگرانه و با استفاده از امکانات شخصی خود در یکی از سالم‌ترین حمایت‌ها در انتخابات با اینجانب همراهی و همچنین کسانی که به طور مرتب با حضور و تماس‌های مداوم خود از خادم خویش در مرحله بعدی نیز اعلام پشتیانی می‌کنند و در واقع از جایگاه تبریز و آذربایجان در عالی‌ترین فرآیند خط مشی‌گذاری کشور یعنی مجلس شورای اسلامی حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات باید دقت و وسواس نسبت به حق الناس، رعایت در امانت و عدم مداخله در فرآیندهای اجرایی و نظارتی را داشته باشند، یادآور شد: این موضوع علاوه بر آنکه مطالبه رهبری و مسئولان تراز اول کشور است یک اصل منطقی، عقلانی و مرتبط با ارزش‌های دینی، اسلامی و ملی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.