قدس آنلاین - سبزوار: رئیس پلیس راه سبزوار از افزایش برخورد با تخلفات رانندگی در جاده های این شهرستان خبر داد .

ثبت بیش از ۱۶۶ هزار تخلف در جاده های سبزوار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ علی فتحی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 166 هزار و 24 تخلف رانندگی در جاده های این شهرستان به ثبت رسیده است افزود : این رقم در مدت مشابه سال قبل 106 هزار و 32 مورد بوده است.

وی افزایش این تعداد را به معنای افزایش تلاش ماموران پلیس راه عنوان کرد و ادامه داد : 78 هزار و 495 مورد از تخلفات رانندگی امسال مربوط به تخلفات حادثه ساز سرعت است.

وی با اشاره به بروز 522 مورد حادثه رانندگی در این مدت در جاده های سبزوار اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 81 نفر بر اثر بروز تصادفات جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 87 نفر بوده است.

سرهنگ فتحی تصریح کرد : بیشترین حوادث و واژگونی خودرو در جاده سبزوار - شاهرود رخ داده است که دلیل آن نیز مسافت زیاد، شرایط خاص جغرافیایی و کویری بودن، یک نواختی جاده، خستگی و خواب آلودگی راننده می باشد.

وی همچنین با اشاره به توقیف 1942 خودرو دارای تخلفات مختلف در جاده های این شهرستان یادآورشد : در این مدت 2138 خودرو دارای جریمه 10 تا 60 میلیون ریالی در پلیس راه سبزوار شناسایی و متوقف شده اند.

ویدر عین حال گفت : همچنین در این مدت 1942 موتورسیکلت توسط عوامل پلیس راه سبزوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و دیگر تخلفات توقیف شده اند . / انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.