قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: سامانه ۲۴ ساعته ۱۴۱، آخرین وضعيت راههاي استان را به حضور مردم عزيز اعلام خواهد كرد.

سامانه ۱۴۱، گویای وضعیت راه های ایلام در نوروز ۹۵

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سیدکمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه راه و شهرسازی استان با آمادگي كامل در ايام نوروز در بخشهاي راهداري و حفاظت اراضي آماده ارائه خدمت به مسافرين نوروزي و جلوگيري از تصرف اراضي ملي است، اظهارداشت: يگان حفاظت اراضي در اين اداره كل مستقر بوده و در ايام نوروز با هماهنگي مراجع قضايي و نيروي انتظامي با هر گونه تعرض به اراضي ملي برخورد خواهد كرد.

وی با اشاره به اینکه اعلام وضعیت راه های استان 24 ساعته است و تعطیلی ندارد، افزود: در همین راستا شهروندان و مسافران می توانند با تماس با سامانه 141 راه وشهرسازي استان ايلام در تعطيلات نوروز به صورت شبانه روزي از آخرین وضعیت راه های استان اطلاع یابند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به بهسازی راه های ارتباطی استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: راهداران اين اداره كل از هفته هاي گذشته مشغول لكه گيري آسفالتي، نصب علائم راهنمايي و رانندگي، تميز كردن تابلوها، آشكار سازي نقاط پر حادثه، نصب بنر با علائم و نوشته هاي ايمني و ... مي باشند.

سید کمال الدین میرجعفریان از استقرار 34 اكيپ راهدار در راهدارخانه هاي ثابت و سيار در نقاط مختلف استان خبرداد و تصریح کرد: این تعداد اکیپ با 198 دستگاه خودرو سبك و سنگين و 290 نفر پرسنل زحمت كش راهداري در ايام نوروز آماده خدمت رساني به مسافرين نوروزي و كاروانهاي راهيان نور و زائران عتبات عاليات هستند، تا انشااله در نوروز امسال شعار «نوروز شاد با سفر ايمن» تحقق يابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.