رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از آماده‌سازی ۱۵۲۰ کلاس درس برای مسافران نوروزی در استان خبر داد.

پذیرش مسافران نوروزی با آماده‌سازی ۱۵۲۰ کلاس درس در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین،«احمد آذری» در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: برای نوروز سال جاری 1520 کلاس درس در قالب 185 مدرسه در سطح استان آماده‌سازی شده است.
وی با اشاره به پذیرش مسافران در هفت پایگاه در سطح استان، ادامه داد: در ایام نوروز 263 نفر به‌عنوان عوامل اجرایی در مدارس هدف به افراد خدمات ارائه می‌دهند.
آذری با اشاره به افزایش پنج درصدی ظرفیت پذیرش مسافران در ایام نووز سال جاری، افزود: طی ایام نوروز سال گذشته 30 هزار و 840 نفر در استان پذیرش شده‌‎اند.
وی با بیان این‌که براساس آمار خراسان‌شمالی از استان‌های مهمان‌پذیر در سطح کشور است، گفت: پارسال بیشترین اسکان مسافران در شهرستان بجنورد و کمترین آن در شهرستان اسفراین انجام شده است.
آذری با اشاره به این‌که کلاس‌ها در سه گروه مجهز، نیمه‌مجهز و عادی آماده شده است، خاطرنشان کرد: هزینه اسکان برای فرهنگیان به‌ترتیب در گروه‌های هدف فوق 220 هزار ریال، 160 هزارریال و 120 هزار ریال و برای کارکنان دولت نیز 380 هزار ریال، 320 هزار ریال و 230 هزار ریال محاسبه می‌شود.
وی یادآور شد: امسال برای پذیرش مسافران نوروزی در دو روستای گردشگری همانند رئین و در منطقه ناظرآباد هم چندین مدرسه را به‌صورت ویژه در قالب خانه معلم تجهیز کرده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.