قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ بازارچه دائمی عرضه میوه و محصولات کشاورزی شهرکرد در زمینی به وسعت ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

بازارچه دائمی عرضه میوه و محصولات کشاورزی در شهرکرد گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش بازارچه دائمی عرضه میوه و محصولات کشاورزی در شهرکرد اظهار داشت: عرضه مستقیم محصولات تولیدی به مردم، قطع دست واسطه ها و دلالان را به دنبال دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری باید نسبت به راه اندازی بازارچه ها دائمی در شهرستان های 9 گانه استان اقدام کند.

وی افزود:طرح های مدیریت تعاون روستایی در چهارمحال و بختیاری نیز با سرعت و روند مطلوبی در حال انجام است که اجرای این طرحها در رونق اقتصادی و دستیابی سریع تر به روند توسعه ای چهارمحال و بختیاری نقش مستقیم دارد.

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: بازارچه دائمی عرضه میوه و محصولات کشاورزی شهرکرد در زمینی به وسعت 600 متر مربع به بهره برداری رسید.

عباس سیاح دهکردی اضافه کرد: در این بازارچه یک فروشگاه به وسعت 300 متر مربع و هفت غرفه نیز به مساحت 300 متر مربع وجود دارد.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی بازارچه دائمی عرضه میوه و محصولات کشاورزی شهرکرد یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شبکه تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.

سیاح دهکردی اظهار کرد: غرفه های موجود در بازارچه دائمی عرضه میوه و محصولات کشاورزی شهرکرد در اختیار اتحادیه های عشایری، دامداران، گلخانه داران، زنبورداران، مرغداران، آبزی پروران و باغداران است.

مدیر تعاون روستایی استان: تمامی محصولات بازارچه دائمی میوه و محصولات کشاورزی شهرکرد از تولید به مصرف عرضه می شوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.