ایلام – خبرنگار قدس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اگر افتخاری برای ورزش ایران کسب می‌شود به خاطر وجود پیشکسوتانی است که زمان ورزشکاران موفقی بودند و الان راهنماهای خوبی برای سایر ورزشکاران هستند.

افتخارات ورزش ایران به خاطر تلاش های پیشکسوتان است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بهروز حیدرزاده در دیدار با محمد ابراهیم خسروی نژاد از  پیشکسوتان ورزش استان با بیان اینکه چرخ ورزش استان ایلام با حمایت پیشکسوتان می‌چرخد، اظهارداشت: خسروی‌نژاد از پیشکسوتان و روسای هیئت‌های موفق استان ایلام است که علاوه بر خدمت خالصانه خود توانسته فرزندان قهرمان بزرگی چون سعید و مسعود خسروی‌نژاد را تربیت کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ورزش کشور با بحران‌های بسیاری روبرو است اما حضور افراد با تجربه و دلسوز موجب شده چرخ ورزش کشور از حرکت نایستد، افزود: امیدواریم بتوانیم در توسعه ورزش گام‌های اساسی برداریم، آرامش امروز جامعه ما مرهون عنایت پروردگار و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان است و افراد بزرگی چون پیشکسوتان که همچنان با احساس مسئولیت در کنار مسائل ریز و درشت جامعه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: بر مبنای ارزش‌های اسلامی احترام به بزرگتر وظیفه ما است و بر همین اساس دیدار با پیشکسوتان ورزش استان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

گفتنی است محمدابراهیم خسروی‌نژاد رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان ایلام، پیشکسوت ورزش استان و پدر سعید و مسعود خسروی‌نژاد قهرمانان جودو استان و کشور مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.