۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: 360742

سرمربی تیم فوتبال لستر سیتی در خصوص ستارگان این تیم ادعای جالبی را مطرح کرد.

واردی و محرز پادشاه لستر هستند

به گزارش قدس آنلاین، کلودیو رانیری امسال در تیم لستر سیتی بی نظیر کار کرده است و این تیم را با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول نگه داشته است. رانیری سابقه مربیگری در چلسی را نیز دارد. رانیری گفته است دلش می خواهد مدت زیادی در لستر بماند و بعد از پایان دورانش در لستر برای همیشه از دنیای مربیگری کنار برود.

سایت گل در این باره به نقل از رانیری نوشت: من در لستر خوشحالم و به رفتن به جای دیگری فکر نمی کنم. فکر می کنم لستر آخرین باشگاه من باشد. من امیدوارم سران باشگاه به من قراردادی ۶ و ۷ سال بدهند و بعد از آن بازنشسته شوم. من خوشحالم که پیشنهادات زیادی داشتم و در طول ۳۰ سال در تیم هایی که دوست داشتم مربیگری کردم. 

باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال محرز و کانته هستند و این درحالی است که در فوریه واردی قرارداد خود با لستر را تمدید کرد. رانیری گفته است این بازیکنان در این باشگاه مانند پادشاه ها هستند. 

وی افزود: من فکر می کنم ما بتوانیم آنها را در باشگاه نگه داریم. کانته و محرز در ابتدا کار هستند و بیش از ۲۵ سال ندارند و واردی هم که در باشگاه می ماند. آنها اینجا پادشاه هستند و همه راضی هستند. در باشگاه های بزرگ تر اوضاع سخت تر است. شما باید هر چه دارید بگذارید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.