قدس آنلاین - ایلام: طی مراسمی که با حضور مدیرکل محیط زیست استان ایلام صورت گرفت، ۵۰ نفر از شکارچیان پهله زرین آباد اسلحه های شکاری خود را به محیط زیست استان تحویل دادند.

تحویل اسلحه های شکاری به محیط زیست ایلام+ تصاویر

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این مراسم که با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام، دادستان شهرستان دهلران و جمعی از مسئولان محلی انجام گرفت، 50 نفر از شکارچیان ساکن بخش پهله زرین آباد در اقدامی داوطلبانه و با هدف حفاظت از گونه های ارزشمند جانوری اسلحه های شکاری خود را به محیط بانی زرین آباد تحویل دادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در این مراسم با بیان اینکه این اقدام ارزشمند و قابل تقدیر جمعی از شکارچیان بخش پهله زرین آباد در راستای جلوگیری از شکار بی رویه و حفظ تنوع زیستی منطقه قابل تحسین است، گفت: شما با انجام این کار سهمی بزرگ در حفظ حیات برای گونه های مختلف جانوری  و محیط زیست منطقه فراهم نمودید.

مازیار سلیما نژاد با تأکید بر حفظ گونه های مختلف حیات وحش، افزود: بخش پهله زرین آباد به دلیل برخورداری از شرایط آب وهوایی و توپوگرافی مناسب، یکی از مهمترین زیستگاه گونه های مختلف جانوری است و توانسته طیف گسترده ای از حیات وحش را در خود جای دهد که جهت حفاظت از طبیعت بکر این بخش همواره به همکاری مردم محلی نیاز می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.