قدس آنلاین یزد - رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت : لایحه چهار هزارمیلیارد ریالی بودجه پيشنهادي سال۹۵ شهرداری با ۵۵۲میلیارد ریال افزایش تصویب شد

بودجه سال ۹۵ شهرداری یزد با ۵۵۲ میلیارد ریال افزایش تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، حجت الاسلام شیخ عباس زارع در حاشیه تصویب بودجه سال 95 شهرداری اظهار داشت: رقم بودجه پیشنهادی شهرداری یزد در لایحه ارائه شده به شورای شهر حدود چهار هزار میلیارد ریال بود که کلیات این لایحه با افزایش 552 میلیارد ریالی رقم بودجه در مجموع با چهار هزار و 552 میلیارد ریال به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد رسید.

وی افزود: با ظرفیت خوبی که در یزد برای جذب مشارکت بخش خصوصی وجود دارد و با پیگیری جدی شهرداری در این خصوص شاهد تحقق منابع مالی از این محل فراتر از آنچه که در بودجه پیش بینی شده باشیم.

زارع توجه به عمق محلات، آسفالت معابر، احداث پارک و فضای سبز، توجه به چهره و منظر شهری و بافت تاريخي را  از مهمترین اولویت‌های شورای اسلامی شهر یزد در تصویب بودجه 95شهرداری دانست.

 

رقم بودجه پیشنهادی شهرداری یزد در لایحه ارائه شده به شورای شهر حدودچهار هزار میلیاردریال بود که کلیات این لایحه با افزایش552 میلیارد ریالی رقم بودجه در مجموع با چهار هزارو پانصدو پنجاه و دو میلیارد ریال ، به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد رسید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.