۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
کد خبر: 361248

عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی منطقه «المحمدی» واقع در غرب استان الانبار، منجر به کشته شدن ۷۰ تروریست و زخمی شدن ۶۰ نفر دیگر شد.

ضرب شست عراقی‌ها در «المحمدی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در ادامه عملیات در غرب استان الانبار، منطقه «المحمدی» در شرق هیت را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کردند.

در این عملیات نفسگیر بیش از 70 تن از تروریست‌های داعش کشته و بیش از 60 تن زخمی شدند و دیگر عناصر تروریستی به سمت شهر هیت متواری شدند.

در این عملیات، نیروهای عراقی تعدادی از خودروهای نظامی و مقداری از تجهیزات نظامی متعلق به تروریست‌ها را منهدم کردند.


برای مشاهده نقشه در ابعاد بزرگ کلیک کنید   

براساس این گزارش، نیروهای متخصص در حال خنثی‌سازی بمب‌ها و مین‌های کار گذاشته شده در خانه‌ها و خیابان‌های منطقه المحمدی هستند.

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با گروه «بین‌الملل فارس»‌ اعلام کرد: نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی با تثبیت مواضع و استقرار در منطقه المحمدی خود را برای عملیات پاکسازی منطقه «خوزه» در حد فاصل بین محمدی با شهر «هیت» آماده می‌کنند.

نزدیکی به شهر هیت

از سوی دیگر، نیروهای پلیس فدرال با کمک عشایر اهل سنت، حملاتی را علیه مواضع تروریست‌های داعش از پایگاه «عین الاسد» در منطقه «البغدادی» از محور شمال غرب به سمت شهر هیت آغاز کردند و موفق شدند به شهر هیت و «کبیسه» نزدیک شوند.

با وجود آمادگی‌ نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی، تاکنون ساعت صفر برای پاکسازی دو منطقه راهبردی هیت و کبیسه اعلام نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.