قدس آنلاین- یزد : مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از آغاز فعالیت ۴۸ پایگاه راهنمای مسافران و مهمانان نوروزی در این استان خبر داد .

آغاز فعالیت ۴۸ پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،دکترحمید پارساییان دراین خضوص اظهار داشت : از این پایگاه ها که تا پایان تعطیلات نوروز در خدمت مسافران و مهمانان خواهند بود شامل 28 پست راهنمایی مسافرین نوروزی و 20 پایگاه امداد و نجات بین شهری است.

وی افزود: در اجرای طرح ملی ارائه خدمات به مسافران نوروزی 300 امدادگر و نجاتگر و افزون بر یکهزار عضو جوان هلال احمر در یزد و شهرستان های تابعه در خدمت مسافران هستند.
این مسئول تصریح کرد: تهیه و توزیع بروشور های فرهنگی ، آموزشی ، نقشه های مناطق و انجام فعالیت های ارزشی بر حسب نیاز مسافران از جمله برنامه های این جمعیت در بهار امسال است .
پارسائیان  گفت : تمامی پایگاه ها و دفاتر هلال احمر در سطح استان یزد بصورت تمام وقت و با آمادگی کامل و با عزت و افتخار در خدمت مسافران و مهمانان نوروزی خواهند بود و تمهیدات لازم اندیشه شده است .

وی خاطرنشان ساخت: برپایی چادرهای نماز و برنامه های فرهنگی برای کودکان نیز از فعالیت های مهم هلال احمر یزد و مناطق زیرپوشش است که بصورت جدی انجام می گیرد .
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران مسیر تردد مسافران شمال به جنوب کشور و دارای افزون بر شش هزار اثر تاریخی و فرهنگی است .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.