دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: از دولت انتظار داریم که اقدام عملی‌تر و ملموس‌تری را درباره اقتصاد مقاومتی صورت دهد و البته دولت در این زمینه تلاش‌هایی نیز داشته است اما باید این تلاش‌ها چند برابر شود.

تلاش دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی باید چند برابر شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفت‌: با اشاره به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: معتقدم عمل به اقتصاد مقاومتی ما را به توسعه پایدار می‌رساند.

وی افزود: در سال 95 بهتر از هر زمانی اقدام و عمل برای اقتصاد مقاومتی فراهم است بنابراین باید دولت در سیاست‌های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه امروز شاهد امید و روحیه مضاعف در آحاد ملت ایران هستیم، گفت: اقتصاد مقاومتی در مقوله تولید تأکید ویژه‌ای داشت بنابراین تولید از نظر چرخه اقتصادی مهم‌ترین حوزه اقتصاد پایدار و مولدی است و امیدواریم در شرایط پساتحریم با به راه انداختن چرخه‌های تولید رونق بیشتری را شاهد باشیم.

حکیمی‌پور تأکید کرد: از دولت انتظار داریم که اقدام عملی‌تر و ملموس‌تری را درباره اقتصاد مقاومتی صورت دهد و البته دولت در این زمینه تلاش‌هایی نیز داشته است اما باید این تلاش‌ها چند برابر شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ضمن ضروری دانستن تولید و رونق اقتصادی گفت: تولید در اقتصاد حرف اول را می‌زند و باعث می‌شود اقتصاد به رشد پایدار برسد بنابراین تکیه بر این دو نگاه توأما در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری گنجانده شده و دولت باید به آن اهتمام جدی ببخشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.