معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان از کشته شدن ۴ نفر در انفجار کپسول گاز در روستای «چورزق» خبر داد و گفت: این انفجار ۱۱ حادثه‌دیده و ۷ مصدوم برجا گذاشته است.

انفجار گاز در زنجان ۴ کشته و ۷ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم از زنجان، غفور آقاجانلو امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته تیم‌های امداد و نجات جمعت هلال احمر زنجان به محض وصول گزارش آتش‌سوزی در روستای «چورزق» واقع در 15 کیلومتری محور زنجان-بیجار به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه که ساعت 22 روز گذشته به وقوع پیوسته است 11 حادثه‌دیده، 7 مصدوم و 4 نفر فوتی به ثبت رسیده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به برخورد یک دستگاه پراید با پژو در 78 کیلومتری آزادراه زنجان-قزوین راس ساعت 18 روز گذشته ابراز کرد: در این برخورد 4 نفر دچار حادثه شده و 3 نفر نیز مصدوم شدند که 2 نفر از مصدومان توسط آمبولانس‌های اورژانس و یک نفر دیگر هم با آمبولانس جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: با وصول گزارش واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 10 آزادراه زنجان-قزوین نیروهای جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه شمالغرب 2 نفر از مصدومان را پس از انجام کمک‌های اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند.
آقاجانلو با اشاره به اینکه 47 خودروی امداد‌رسانی و آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران مستقر شده‌اند، گفت: در طرحهای نوروزی 350 نفر نجات‌گر و پرسنل امدادی به منظور ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به خدمات پاسخگویی 24 ساعته مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات EOC  عنوان کرد: این مرکز ارتباط مستقیم تصویری با سازمان امداد و نجات کشور برای برخورداری از تصاویر جاده‌ای از طریق مرکز مدیریت راههای استان را به منظور هدایت عملیات فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.