قدس آنلاین – سبزوار : رئیس جمعیت هلال احمر کشورگفت: تقویت ناوگان هوایی امداد و نجات از مهمترین برنامه های سال آینده این جمعیت است.

مهمترین اولویت سال آینده هلال احمر،  تقویت ناوگان هوایی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سیدامیرمحسن ضیائی استرآبادی در جریان بازدید از پایگاه های جاده ای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان داورزن افزود : اکنون 19 استان کشور دارای پایگاه امداد هوایی هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما در هلال احمر بهره مندی همه استان های کشور از وجود بالگرد امداد هوایی است، ادامه داد : تلاش خواهد شد در سال 95 شمار این پایگاهها به 25 مورد افزایش یابد.

وی مهمترین ماموریت جمعیت هلال احمر را رهاسازی و نجات مصدومان گرفتار در حوادث رانندگی و سوانح عنوان کرد و یادآور شد : هلال احمر در مواقع غیر بحرانی همکاری لازم را در انتقال و انجام خدمات امدادی با اورژانس 115 دارد .

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز مجوز واردات چندین آمبولانس گرفته شده و ما در انتظار تامین اعتبارات مورد نیاز هستیم خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین اولویت های ما در این جمعیت افزایش خدمات سلامت در مناطق حاشیه نشین شهری است.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز درمانی همودیالیز در مراکز استان ها اضافه کرد : ایجاد این مراکز در سطح کشور خدمت بزرگی به مردم و بیماران هدف این طرح است.

این مسئول کشوری تصریح کرد : همچنین برای تقویت و توسعه مراکز توانبخشی و راه اندازی بیمارستان های تخصصی توانبخشی در سطح کشور تلاش خواهیم کرد.

ضیائی گفت : یکی از مهمترین دغدغه های ما در جمعیت هلال احمر تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام بویژه احداث ساختمان برای پایگاه های جاده ای است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی قرار بود در سال 94، طرح های نیمه تمام عمرانی بالای 70 درصد این جمعیت تکمیل شود که متاسفانه به دلیل بروز مشکلات اعتباری این طرح ها نیز به اتمام نرسیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد : در سراسر کشور پایگاه هایی داریم که نیاز به احداث ساختمان دارند و در حال حاضر نیروهای داوطلب ما در کانکس به مردم خدمت رسانی می کنند.

ضیایی ضمن موافقت با استقرار شعبه مستقل جمعیت هلال احمر در شهرستان داورزن، در خصوص تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار به منظور ساخت ساختمان پایگاه جاده ای شهدای ابراهیم آباد سبزوار قول مساعد داد . /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.