رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: از اول اجرای طرح نوروزی تاکنون، چهار فقره تصادف فوتی با کشته شدن پنج نفر از هموطنان در جاده های این استان رخ داده است.

پنج کشته حاصل چهار تصادف فوتی در جاده های خراسان شمالی در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تعداد تصادفات و به ویژه فوتی در ایام نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال، کاهش داشته است.
وی بدون ذکر آمار از تعداد کل تصادفات جاده ای این استان افزود: خوشبختانه با اصلاح برخی از نقاط حادثه ساز و سایر اقدامات ایمنی، روند تصادفات در سطح جاده های این استان همراه با کاهش بوده است.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی بیان کرد: در ایام نوروز امسال یک تصادف در محور جاجرم به اسفراین با سه کشته، یک فقره حادثه با یک کشته در محدوده تاتار در بجنورد و یک فقره تصادف سواری با عابر پیاده نیز در شیروان با یک کشته در جاده های این استان رخ داده است.
وی با بیان اینکه ترافیک محورهای ارتباطی خراسان شمالی نیمه سنگین است، به مسافرانی که در جاده های این استان تردد می کنند، هشدار داد: رانندگان به ویژه مسافرانی که در محور جنگل گلستان - بجنورد و برعکس تردد می کنند، به خاطر دو طرفه بودن باید با دقت و احتیاط بیشتر رانندگی کنند. 
وی افزود: تردد در تمامی محورهای این استان به ویژه در این جاده از امروز نیمه سنگین است، رانندگان باید از سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ به صورت جدی خودداری کنند چرا که باعث بروز تصادف خواهد شد. 
وی اظهار کرد: رانندگان به صورت یکنواخت و مداوم رانندگی نکنند، بلکه هر دو ساعت استراحت کوتاهی داشته باشند. 
سرهنگ حسین زاده افزود: هم اکنون سطح جاده های این استان به علت بارش باران های پراکنده به ویژه در محور بجنورد - جنگل گلستان لغزنده است و طبق پیش بینی هواشناسی برای امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه) بارش باران را خواهیم داشت که رانندگان باید با دقت بیشتری رانندگی کنند.
استان خراسان شمالی پنج هزار و 631 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و 21 گردنه خطرناک دارد. 
استان خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع شده که در ایام تعطیلات، شاهد ترافیک سنگین در محورهای ارتباطی استان بویژه جنگل گلستان تا بجنورد هستیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.