رئیس جمعیت هلال احمر جوین گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور جوین-اسفراین ۳ نفر از هموطنانمان دچار مصدومیت شدند.

امداد رسانی نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به مصدومان حادثه محور جوین-اسفراین

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حمزه ملک‌خواهی رئیس جمعیت هلال احمر جوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ظهر امروز واژگونی یک دستگاه پژو پارس که علت خواب‌آلودگی راننده به وقوع پیوست 3 نفر از هموطنانمان دچار مصدومیت شدند.
وی افزود: این حادثه در ساعت 12:40 امروز کیلومتر 5 محور حکم‌آباد به اسفراین به وقوع پیوست و در ساعت 12:43حاضران در صحنه با شماره تماس 112 هلال احمر تماس گرفتند و نیروهای امدادی واحد عملیاتی پس از گذشت 6 دقیقه و در ساعت 12:49 در محل وقوع حادثه حاضر شدند و در مدت 56 دقیقه مصدومان این حادثه را نجات دادند و در ساعت 13:45 این عملیات به پایان رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر جوین در رابطه با مصدومان این حادثه خاطرنشان کرد: از سه مصدوم این حادثه دو نفر توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل یافت.
ملک‌خواهی خطاب به رانندگان بیان کرد: از رانندگان درخواست داریم تا از مکان‌های تدارک شده برای استراحت مسافران نوروزی استفاده کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر در این ایام نباشیم و تمامی هموطانمان سفری خاطره‌انگیز، ایمن و بی‌خطر داشته باشند و به سلامت به مقصد برسند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.