نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بدون هیچگونه چشم‌داشتی و به صورت ارزشی خدمت‌رسانی می‌کنند و جوانان در تمامی دوران قبل و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند.

داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بدون هیچگونه چشم‌داشتی خدمات‌رسانی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حجت‌الاسلام اسدالله اسدی در گفت‌و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افتخار دارد در ایام نوروزی در راستای مأموریت‌های بشردوستانه خود و با استفاده از ظرفیت‌های جوانان، امدادگران و نجاتگران در مسیر آرامش‌بخشی به مسافران و زائران حرم مطهر رضوی خدمات قابل قبولی را داشته باشد.
وی با بیان اینکه این خدمت‌ها در دو بخش امدادرسانی جاده‌ای و پست‌های ایمنی، سلامت و راهنمای نوروزی ارائه می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات امدادی در این پست‌ها، امور فرهنگی و ارزشی نیز مورد توجه واقع شده و اقداماتی از قبیل ارائه بروشورهای مربوط به حوزه سلامت، خیمه نماز، مشاوره دینی، صنایع دستی و غیره صورت پذیرفته است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، با اشاره به بازدید امروز خود و مسئولان نظارتی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از محورهای استان، گفت: این بازدیدها در 5 گروه انجام شد که در هر حال حاضر محورهای تربت حیدریه، کاشمر، بردسکن، مه‌ولات، بجستان و گناباد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و عملکردها هم رضایت‌بخش بود.
اسدی هدف از این بازدیدها را عرض خداقوت و همچنین تبریک فرارسیدن سال نو به اعضای دواطلبان این جمعیت بیان کرد و افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بدون هیچگونه چشم‌داشتی و به صورت ارزشی خدمت‌رسانی می‌کنند و جوانان در تمامی دوران قبل و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند.
وی با اشاره به حادثه واژگونی خودروی سمند در محور گناباد-بجستان، گفت: این حادثه به دلیل خواب‌آلودگی راننده به وقوع پیوست و با امدادرسانی و ارائه خدمات امدادی اولیه توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تمامی 4 سرنشین این خودرو که در میان آنها یک کودک یک ساله نیز بود نجات یافتند و جهت رسیدگی و معالجه تکمیلی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.