پیشنهاد سردبیر

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: «ما آماده‌ایم» شعار راهیان نور امسال است و این نشان از آمادگی نیروهای سپاه و بسیج برای پیروی از فرمایشات رهبرانقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح کشور دارد.

شعار «ما آماده‌ایم» راهیان نور اعلام آمادگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به شعار امسال راهیان نور اظهار کرد: شعار «ما آماده‌ایم» شعار راهیان نور امسال است و این نشان از آمادگی نیروهای سپاه و بسیج برای ترویج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس در میان نسل‌های امروزی و همچنین پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح کشور دارد.
وی افزود: امسال شاهد افزایش حضور کمی و کیفی کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و سیر صعودی اعزام مردم به سرزمین‌های نور هستیم به طوری که تا به امروز حدود 3 میلیون و 500 هزار زائر از اردیبهشت ماه سال 94 تا به امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند و قطعاً تا پایان فروردین ماه جاری، این اعزام‌ها افزایش بیشتری خواهد داشت.
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تأکید کرد: پنج استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر و هرمزگان در ایام نوروز آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور هستند و استان‌های کردستان و آذربایجان غربی از اردیبهشت ماه 95 همزمان با افتتاح راهیان نور 95 آمادگی صد درصدی برای استقبال از زائران راهیان نور را دارند.
سلیمانی با اشاره به ظرفیت اسکان در استان خوزستان گفت: در شمال، مرکز و جنوب خوزستان با احداث اردوگاه و زائرسراها، مشکلی بابت اسکان زائران راهیان نور نداریم.
وی با بیان اینکه مردم زیادی به طور خودجوش در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور دارند، تأکید کرد: هر سال شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و تعدادی از مردم هم با خودروهای شخصی به سرزمین نور قدم می‌گذارند که آمار آنها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.