وزیر کشور گفت: اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان با تأثیرپذیری بسیار خوبی همراه بوده و امیدواریم که با تدبیر مسئولان امر این اثربخشی با اجرای برنامه‌های پرشورتر و متنوع‌تر با ثمربخشی بیشتر و بهتری هم همراه باشد.

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع  متبرکه و امامزادگان با تأثیرپذیری بسیار خوبی همراه بوده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر کشور از طرح جامع بقعه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) در شهر طرقبه و اجرای طرح آرامش بهاری در این بقعه متبرکه بازدید کرد.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی ضمن زیارت بقعه امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، صحن جدید در حال احداث و پروژه های طرح جامع این بقعه را مورد بازدید قرار داد.
وزیر کشور همچنین از طرح آرامش بهاری در بقعه امام زادگان یاسر و ناصر(ع) بازدید و با حضور در خیمه معرفت که یکی از بخش‌های این طرح است از غرفه‌های مختلف آن نظیر غرفه کودک و نوجوان، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی دیدن کرد.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در اجرای موفق طرح آرامش بهاری گفت: اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان با تأثیرپذیری بسیار خوبی همراه بوده و امیدواریم که با تدبیر مسئولان امر این اثربخشی با اجرای برنامه‌های پرشورتر و متنوع‌تر با ثمربخشی بیشتر و بهتری هم همراه باشد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.