رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از واژگونی ۲ دستگاه خودروی سواری در محور سبزوار- شاهرود خبر داد.

واژگونی ۲ دستگاه خودروی سواری  در محور سبزوار- شاهرود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، رضا شهرآبادی رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از واژگونی 2 خودروی سواری در محور سبزوار- شاهرود خبر داد.
وی با بیان اینکه نخستین حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید بود که در کیلومتر 60 محور سبزوار- شاهرود به وقوع پیوست، اظهار داشت: پس از گزارش این حادثه به جمعیت هلال احمر استان، نیروهای جمعیت شهرستان سبزوار بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و امداد رسانی‌های لازم را با همکاری پلیس راه و اورژانس 115 انجام دادند.
شهرآبادی تعداد مصدومان این سانحه را 4 نفر اعلام کرد و گفت: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سانحه فوق توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صورت پذیرفت که 3 نفر از مصدومان حادثه مذکور به‌صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر دیگر نیز برای مداوای بیشتر به مرکز درمانی منتقل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار، دومین حادثه امروز را واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 206 در 95 کیلومتری  محور سبزوار-شاهرود اعلام کرد و گفت: این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت که 2 نفر از این مصدومان توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر دیگر نیز توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر این مجموعه به صورت سرپایی مداوا شد.
وی تأکید کرد: این حوادث به ترتیب در ساعت‌های 8:20 و 11:40 امروز به وقوع پیوست که نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بلافاصله پس از اطلاع در محل حوادث حاضر شدند و امدادرسانی‌های لازم را به حادثه‌دیدگان داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.