یک نماینده اصولگرای مجلس بهبود وضعیت اقتصادی، معیشتی و ایجاد اشتغال و تسهیل امور برای ازدواج جوانان را به عنوان اولویت‌های اصلی مجلس دهم برشمرد و گفت: مجلس آینده باید در کنار توجه به این اولویت‌ها موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی را سرلوحه کارش قرار دهد.

خجسته: بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی اولویت‌های اساسی مجلس دهم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا،امیر خجسته اظهار کرد: مجلس دهم باید در وهله اول موضوع توجه به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور را مورد توجه قرار دهد و سپس به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی بپردازد به طوری که شاهد درخشش مجلس آینده و ورود با تمام وجود به مسأله باشیم.

به گفته او نظارت اثرگذار مجلس دهم می‌تواند مفاسد اقتصادی را به حداقل برساند. لازم است تمام دستگاه‌های نظارتی به حرکت درآمده تا دست مفسدان اقتصادی در کشور قطع شود. فرق نمی‌کند که این مفاسد در چه دولتی ایجاد شده است باید رودربایستی و ملاحظه را کنار گذاشت و دست هر کسی که بیت‌المال مسلمانان را غارت می‌کند را قطع کرد که در این شرایط مفاسد به حداقل می‌رسد.

منتخب مردم همدان در مجلس دهم با تاکید بر این که همه به خصوص مجلس دهم باید حالت تهاجمی نسبت به مفاسد اقتصادی داشته باشند گفت:‌ بعد از این موارد توسعه سیاسی و ارتباط با دنیا به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا با هدف جذب سرمایه‌گذاری خارجی مبتنی بر یک چارچوب خاص باید به عنوان اولویت اصلی مجلس آینده قرار گیرد چون کشور ما دارای پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری بین‌المللی است که مجلس می‌تواند تسهیل کننده امور باشد.

وی در پایان گفت: باید در کنار ایجاد زمینه برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی مراقب نیز نفوذ باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.