قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از اقامت بیش از ۵۴ هزار نفر گردشگر از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز ششم فروردین ۹۵ در استان خبر داد.

اقامت بیش از ۵۴ هزار نفر گردشگر تا پایان روز ششم فروردین ۹۵ در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرزین حق‌پرست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد اقامت تنها مربوط به آمار هتل‌ها، مهمانپذیرها و ستاد اسکان فرهنگیان استان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه امسال با تمهیدات اندیشیده شده، ظرفیت اقامت در استان به 7 هزار و 895  تخت در سال 95 ارتقا یافته است، این تعداد تخت را در قالب 50 هتل و هتل آپارتمان و 75 مهمانپذیر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اعلام کرد.

حق‌پرست تشریح کرد: از این میزان اقامت، 22 هزار و 680 نفر مربوط به هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان، 17 هزار و 500 نفر مربوط به مهمانپذیرهای استان و 14 هزار و 81 نفر متعلق به ستاد اسکان فرهنگیان استان است.

وی از 62 درصد میزان اشغال تخت در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و 58 درصد میزان اشغال تخت در مهمانپذیرهای استان از 27 اسفند 94 تا ششم فروردین 95 خبر داد.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: تا پایان روز پنجم فروردین 95، پنج میلیون و 187 هزار و 312 دستگاه تردد خودرو در جاده‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.