۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
کد خبر: 362504

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: به روشنی واضح بود که بعد از بهانه هسته‌ای، از طرف دشمن بهانه‌های دیگری مطرح شوند تا برای حل آنها نیز راهی مانند برجام عملی شود.

خواست دشمن برای اجرای برجام ۲ و ۳ در ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ماهره عزیزی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به مطرح شدن شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: امسال در روز اول فروردین تندی و صراحت کم سابقه‌ای را در سخنرانی مقام معظم رهبری شاهد بودیم و معظم‌له با صراحت روی برخی مسائل تاکید کردند که باید دید این تندی و صراحت به چه دلیل است.
وی افزود: مقام معظم رهبری همواره به کرات از اهداف و نیات دشمن یعنی نفوذ و استحاله سخن گفته‌اند و به مسئولین نسبت به نوع تعامل با دشمن هشدار داده‌اند. اما این‌بار به شکل رسمی‌تری از وجود تیم نفوذ و یا نفوذ زده در دولت پرده برداشتند و این به معنای آن است که عملکرد دولت بیش از پیش در راستای اهداف دشمن قرار گرفته است و این خطری جدی برای جمهوری اسلامی است.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: قبل از برجام هم به روشنی واضح بود که بعد از بهانه هسته‌ای، از طرف دشمن بهانه‌های دیگری از جمله اتفاقات منطقه، حقوق بشر و غیره مطرح شوند تا برای حل آنها نیز راهی مانند برجام عملی شود. در حال حاضر هم می‌بینیم که دقیقا چنین خواسته‌ای دارند و در داخل نیز دولت حرف از برجام 2 و 3 می‌زند. باید توجه داشت که بزرگترین مشخصه برجام، مذاکره با دشمن و کوتاه آمدن از برخی ارزش‌هاست.
وی تصریح کرد: بنابراین اگر قرار باشد دولت در هر کدام از این موارد از بخشی از ارزش‌هایی که جمهوری اسلامی بر آن بنا شده و قوام پیدا کرده دست بکشد به سادگی مسیر دشمن برای استحاله جمهوری اسلامی را هموار کرده است.

عزیزی تاکید کرد: خطر بزرگی که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار و تذکر می‌دهند تنها این نیست که دشمن در کمین است زیرا این امری همیشگی است، بلکه غفلت زدگی مسئولین اجرایی کشور و رویه‌ای است که در پیش گرفته‌اند.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت: متاسفانه می‌بینیم رئیس جمهور علنا در مقابل اجرای طرح اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر انقلاب به‌عنوان کلید حل مشکلات کشور مطرح شده مقاومت می‌کند و با بازی با کلمات از طرفی مسیر دولت را در راستای اقتصاد مقاومتی معرفی کرده و از طرف دیگر تعامل سازنده با دنیا را عامل پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی می‌داند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.