رییس گشت های مشترک تعزیرات تهران با اشاره به افزایش تخلفات بهداشتی مشاهده شده در گشت ها گفت: متخلفانی که با جان و سلامت مردم بازی می کنند همواره نگران حضور تعزیرات در واحد دارای تخلف باشند.

متخلفان با جان مردم بازی نکنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، امید شهرآبادی در مورد گشت های نوروزی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در ایام نوروز 15 گشت تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان دستگاه های نظارتی از واحد های ارائه کننده خدمات بازدید و به تخلفات رسیدگی می کنند.
وی با بیان این مطلب که وضعیت بهداشتی برخی واحدهای عرضه کننده خدمات اسفبار است، افزود: اگرچه آمار پرونده‌ های وارده نشان از گرانفروشی سودجویان در این ایام دارد اما بررسی آمار حاکی از این است که سودجویان چشم طمع بر سلامت و جان مردم نیز نبسته اند و شاهد تخلفات بهداشتی شامل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در محیط کار، نداشتن کارت بهداشت پرسنل و استفاده از مواد اولیه غیر بهداشتی و فاسد در گشت ها بوده ایم.
رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با هشدار به متخلفان گفت: اگر چه تعزیرات حکومتی یک مرجع رسیدگی کننده به تخلفات است اما بدون چشم پوشی به تمام گزارش های تخلف رسیدگی می کنیم و در گشت مشترک روسای شعب تعزیرات حکومتی شخصا در واحدهای ارائه کننده خدمات حضور پیدا می کنند و تا جایی که منع قانونی نداشته باشیم در محل حکم متخلفین صادر و اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: متخلفانی که قصد طی کردن راه صدساله در یک شب با بازی با جان و سلامت مردم را دارند همواره تعزیرات حکومتی را نزدیک خود حس کنند و نگران حضور گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به ویژه در این ایام باشند و چنانچه نسبت به اصلاح تخلفات اقدام نکنند مطابق قانون با آنها برخورد می شود.
شهرآبادی گفت: مردم می توانند شکایات خود را به شماره تماس 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامک 30009651 تعزیرات حکومتی و یا با مراجعه به پورتال تعزیرات حکومتی استان تهران ثبت کنند تا در اسرع وقت شکایات مورد رسیدگی قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.