معاون پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: خوشبختانه ارتباطات پارک علم و فناوری استان نیز با شهرداری به قدری خوب است که الگویی برای سایر کشور شده است.

 تعاملات شهرداری و پارک علم و فناوری الگویی برای سایر کشور/ حمایت مسئولین از تور سرزمین دانایی و توانایی

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر امینی در  حاشیه بازدید از تور سرزمین دانایی و توانایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک نگاه باید گفت تور سرزمین دانایی و توانایی بسیار خوب است و  جای چننی فضاهایی در شهر ما خالی است، این در حالی است که تهران و اصفهان کمی از ما در این حوزه  وضعیت بهتری دارند و مشهد مقداری ضعیف تر است.
وی با ییان اینکه تور سرزمین دانایی و توانایی حرکتی است که خوشبختانه با بضاعت کمی که وجود دارد آغاز شده و امیدواریم تقویت شود  چرا که این  امر  نیازمند توسعه است افزود: به دنبال این هستیم که این تعاملات را گسترده تر کنیم و بتوانیم با کمک شهرداری نیز جوان های کشورمان را از همان مقاطع تحصیلی پایین با فناوری های روز دنیا آشنا کنیم.
معاون فناوری و مالکیت فکری پارک علم و فناوری گفت: یکی از مزیت های این نمایشگاه این  است که افراد می توانند  با دانشمندان به نام کشورمان آشنا شون؛ به عبارت دیگر از گذشته  می گویند که  علم از مشرق زمین به غرب ساطع شده است در حالی که هم اکنون این مسئله برعکس می باشد  که امیدواریم باتوحه به  ظرفیت عظیمی  که در جوانان ایرانی وجود دارد این مسئله مجددا به جوانان کشورمان تعلق گیرد.
امینی گفت: باید نمایشگاه هایی از این دست بها بیشتری داده شود و مورد حمایت مسئولین قرار بگیرد که در همین  راستا  پارک علوم فناوری آمادگی هر نوع همکاری را جهت توسعه نمایشگاه هایی از این دست اعلام می کند.
وی تصریح کرد: حدود سه سال قبل تفاهم نامه ای دو جانبه از سوی پارک علم و فناوری با شهرداری منعقد و سال گذشته این تفاهم نامه با شورای شهر و شهرداری مورد تجدید واقع شد؛  پارک علم و فناوری در زمینه برگزاری جشنواره ها و همایش ها به ویژه جشنواره خواجه نصیر الدین طوسی همکاری بسیار خوبی با  شهرداری مشهد به ویژه  فرهنگسرا علوم و نجوم دارد.
معاون پارک علم و فناوری با بیان اینکه خوشبختانه ارتباطات پارک علم و فناوری استان نیز با شهرداری به قدری خوب است که الگویی برای سایر کشور شده است، گفت: به طور قطع در سال 95 همکاری شهرداری مشهد و پارک علم و فناوری نیز گسترش پیدا می کند و قرار است جشنواره های ایده پردازی به صورت  مشترک برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.