معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از افزایش ۷.۳ درصدی تردد در جاده های این استان طی ایام نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۷.۳ درصدی تردد در جاده های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، علی زائرزاده افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از 96 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی، از روز 25 اسفندماه 1394 آغاز طرح نوروزی تا پايان روز هفتم فروردین ماه جاری، در مجموع شش میلیون و 440 هزار و 428 تردد در جاده های خراسان رضوی ثبت شده است.
وی با بیان این که این رقم در مدت مشابه در طرح نوروزی 1394، شش میلیون و 45 تردد بوده است، ادامه داد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه طرح نوروزی 1394، 7.3 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی اظهار داشت: تعداد تردد ثبت شده در جاده های استان خراسان رضوی طی روز شنبه هفتم فروردین ماه جاری 588 هزار و 595 مورد بوده است که 7.7 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: محورهای مواصلاتی مشهد-چناران، چناران – مشهد و نیز آزادراه باغچه-مشهد به ترتیب دارای بیشترین میزان تردد بوده است.
زائرزاده درباره وضع فعلی جاده های استان از لحاظ ترافیکی و جوی هم گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، در حال حاضر هیچ مشکلی در جاده های این استان مشاهده نمی شود و وضع ترافیک در همه محورهای مواصلاتی خراسان رضوی عادی و روان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.