۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 362711

قدس آنلاین:مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: درپی بارش باران شدیدی که از بامداد امروز در خراسان شمالی آغاز شده، تمامی راه‌های این استان لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط برانند.

تمامی محورهای خراسان شمالی لغزنده است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد مشتری  افزود: هم اکنون شاهد بارش باران در تمامی نقاط استان هستیم و بنابراین از رانندگانی که در محورهای این استان تردد می‌کنند انتظار می‌رود نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی وضعیت هوای استان دارای جوی ناپایدار همراه با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

مشتری از همه رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی خود را با خودروی جلویی حفظ کنند.

وی همچنین از رانندگان و مسافران خواست تا ضمن همکاری با ماموران راهداری، از ریختن زباله در حریم جاده‌ها خودداری کنند.

مشتری گفت: هم‌اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین به رانندگان توصیه کرد تا تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها به همراه داشته باشند.

وی افزود: رانندگانی که از محورهای این استان تردد می‌کنند، می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره‌های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه‌های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور تماس بگیرند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.