قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری بیمارستان‌های مراغه و سراب در سال‌جاری خبر داد و گفت: بیمارستان یک هزار و ۵۰۰ تختخوابی تبریز با زیربنایی ۴۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

بهره‌برداری از بیمارستان‌های مراغه و سراب/ احداث بیمارستان ۱۵۰۰ تختخوابی در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، توحید اخلاقی اظهار داشت: چهار باب بیمارستان در شهرستان‌های سراب، مراغه، عجب‌شیر و آذرشهر با زیربنای 45 هزار مترمربع با اعتبار یک هزار و 150 میلیارد ریال و یک هزار و 126 تخت بیمارستانی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های مراغه و سراب در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: احداث بیمارستانی در شهر تبریز با زیربنای 42 هزار متر مربع و یک هزار و 500 تخت در حال مطالعه است که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی احداث می‌شود.

اخلاقی با اشاره به تهیه و  تصویب 6 طرح توسعه و عمران شهرهای استان توسط مدیریت شهرسازی و معماری اداره‌کل، افزود: تهیه وتصویب 10 طرح جامع تفضیلی و تهیه و تصویب 6 طرح توسعه و عمران ناحیه‌ای برای شهرهای مختلف استان از سایر عملکردهای این حوزه است.

اخلاقی ساخت دو باب کلانتری در شهرهای بناب و میانه را یکی دیگر از اقدامات اجرایی استان در سال 94 دانست و اضافه کرد: ساخت 8 باب مسجد و مجتمع فرهنگی در سایت‌های مسکن مهر مراغه، آذرشهر، اهر، عجب‌شیر، بناب، تبریز و اهر با بیش از چهار هزار متر مربع مساحت نیز از دیگر پروژه‌های سال پیش در آذربایجان‌شرقی است که 3 باب از این واحدها در شهرهای اهر, تبریز و بناب به پایان رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.