مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و دبير ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان قوچان گفت: با هدف ايجاد فضاي مفرح و با نشاط براي گردشگران و مسافران نوروزي در اين شهرستان اقدماتي از جمله اجراي موسيقي سنتي شهرستان قوچان در تعطيلات نوروز ۹۵ صورت گرفته است.

برپايي سياه چادر عشايري و اجراي موسيقي سنتي شهرستان قوچان در تعطيلات نوروز ۹۵

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي دبيرخانه ستاد اجرايي خدمات سفر خراسان رضوي محمد تقديسي با اعلام اين خبر گفت: قوچان يكي از مهمترين محورهاي روودي به مشهد مقدس است و همه ساله صدها هزار مسافر و گردشگر از اين محور براي رسيدن به مشهد مقدس عبور مي كنند.

وي گفت: دراين ميان تعداد بسيار زيادي از گردشگران و مسافران نوروزي نيز با توقف و اسكان در شهر قوچان به بازديد از جاذبه هاي گردشگري و نيزآثار و اماكن فرهنگي – تاريخي اين شهرستان مي پردازند.
تقديسي اظهار داشت: برپايي سياه چادر عشايري، اجراي موسيقي سنتي شهرستان، توزيع بروشور و اقلام فرهنگي، برپايي نمايشگاه سوغات و صنايع دستي و ... از مهمترين اقداماتي است كه اين اداره درجهت رفاه حال مسافران نوروزي در اين شهرستان انجام داده است.
وي اضافه كرد: ضمن اينكه با همكاري ساير دستگاه هاي عضوستاد اجرايي خدمات شهرستان قوچان تمامي امكانات براي ميزباني شايسته از گردشگران و مسافران نوروزي در اين شهرستان بسيج شده است.
تقديسي خاطر نشان كرد: دبيرخانه ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان قوچان آمادگي كامل براي ارائه خدمات مناسب و شايسته به مسافران نوروزي را دارد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.