رقم تعداد بازدیدهای گروهای نظارتی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارت بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز و تا روز دهم فروردین ماه به بیش از ۸۰۰۰ مورد رسید.

رقم تعداد بازدیدهای نظارتی از ۸۰۰۰ مورد گذشت
به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ضرورت تامین سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، امام رضا علیه السلام، هیچگونه اغماضی در مورد متخلفان نشده و با افرادی که امنیت و سلامت غذایی جامعه را به مخاطره بیندازند با همکاری دستگاه قضایی به شدت برخورد خواهیم کرد.
دکتر مجید روحانی نژاد افزود: در این راستا از 25 اسفندماه که آغاز اجرای طرح نظارتی دامپزشکی با 116 اکیپ و حضور 232 نفر کارشناس بوده 56 متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی افزود: تمامی کشتارگاه های دام و طیور استان تحت نظارت کامل دامپزشکی بوده و مصرف کنندگان می توانند محصولات این مراکز را با اطمینان کامل مصرف نمایند مشروط بر اینکه به نشان دامپزشکی و نیز تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کافی را داشته باشند. دکتر روحانی نژاد در تکمیل مباحث خود یادآور شد؛ طی مدت یاد شده با نظارت کارشناسان دامپزشکی، بیش از 19 تن از محصولات غیر بهداشتی در سطح مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف تشخیص داده شده و ضمن ضبط این مجموعه از ورود آنها به بازار مصرف جلوگیری شده است. 
شهروندان می توانند گزارش‌هاي خود را در زمینه تولید و عرضه غیربهداشتی فرآورده های خام دامی در مشهد، با شماره تلفن‌هاي 37250025 و 37250035 (شبكه دامپزشكي مشهد)، 1512(مرکز پیام اداره كل) و در شهرستان‌ها با شبكه دامپزشكي شهرستان در ميان گذاشته و یا با سامانه پیام کوتاه 300001512 اطلاع رسانی نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.