نماینده مردم بامیان در پارلمان افغانستان ضمن انتقاد از نارضایتی مردم ولایت‌های مرکزی این کشور نسبت به عدم ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای اعلام کرد که این شهروندان حامی دولت هستند و با مخالفان دولت همکاری نخواهند کرد.

مردم با دولت دشمنی ندارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، «محمد اکبری» نماینده مردم بامیان در پارلمان افغانستان اعلام کرد: گروه تروریستی داعش برنامه دارد تا بر تمامی مناطق افغانستان تسلط یابد.

وی خاظرنشان کرد: اما گروه تروریستی داعش در افغانستان زمینه پذیرش ندارد و مردم و دولت این کشور در برابر این گروه مقاومت و مخالفت خواهند کرد.

اکبری افزود: در ولایت بامیان و مناطق مرکزی افغانستان هیچ کسی با دولت و نظام این کشور دشمنی ندارد و از همین لحاظ با مخالفان نظام نیز همکاری نخواهد کرد و اطمینان میدهم حکومت افغانستان هیچ نگرانی در این باره نداشته باشد.

نماینده مردم بامیان در پارلمان افغانستان تصریح کرد: اگر دولت برای مردمی که نظام سیاسی را پذیرفته‌اند خدمات ارائه کند و با کسانی که نظام را قبول ندارند مبارزه کند، در آن صورت می‌تواند موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

محمد اکبری تصریح کرد: مردم مناطق مرکزی به شدت از عدم ارائه خدمات و عدم اجرای پروژه‌های توسعه‌ای ناراضی هستند، ولی هیچ زمانی علیه نظام افغانستان سلاح بر نخواهند داشت.

در این باره جمهور نیوز نوشت: اخیرا شورای امنیت ملی افغانستان در نشست هفتگی خود از این که مناطق مرکزی این کشور کانون توجه گروه تروریستی داعش قرار دارد، ابراز نگرانی کرده است.

پیش از این محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی افغانستان نیز از هدف قرار گرفتن مناطق مرکزی هشدار داده بود و از مردم مناطق مرکزی خواست که در حالت آماده باش دفاعی قرار گیرند.

مناطق مرکزی افغانستان از محروم‌ترین مناطق این کشور می‌باشد و انتقادها از این که دولت کابل به ارائه خدمات در این مناطق توجه ندارد زیاد است.

با وجودی که مناطق مرکزی افغانستان در 15 سال گذشته جز امن‌ترین نقاط این کشور است، ولی نبود امنیت راه‌های منتهی به این مناطق همواره باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.