معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای عملیاتی درصدد یافتن فرد مفقود شده در کوه های جغتای هستند و با همت امدادگران این جمعیت، ۲ چوپان گیرکرده در ارتفاعات گردنه سبز نیز با موفقیت نجات پیداکردند.

نیروهای عملیاتی هلال احمر خراسان رضوی درصدد یافتن فرد مفقود شده در کوه های جغتای/نجات ۲ چوپان گیرکرده در ارتفاعات گردنه‌سبز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی ضمن اعلام خبر مفقودی یکی از هم استانی‌ها در کوه های منطقه جغتای شهرستان سبزوار، اظهارداشت: گزارش این مفقودی ساعت 11:30 دقیقه امروز «جمعه» به واحد عملیاتی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام شد و بلافاصله نیروهای تیم عملیات کوهستان به محل اعزام شدند.
بهمن‌آبادی با بیان اینکه 6 نفر در قالب تیم عملیاتی کوهستان به محل اعزام شدند و جستجو برای پیدا کردن فرد مفقودشده همچنان ادامه دارد، افزود: در عملیات مذکور از یک قلاده سگ برای تسریع امدادرسانی و نجات استفاده می‌شود.
وی گفت: امیدواریم با تلاش و سعی نیروهای جمعیت هلال احمر استان فرد گمشده هرچه سریعتر با کمال صحت و سلامت پیدا شود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین از گیرکردن 2 چوپان در ارتفاعات گردنه سبز از توابع شهرستان تربت حیدریه خبرداد و گفت: بارش باران و سیل و آبگرفتگی محل سبب شده بود تا این افراد با مشکل روبرو شوند.
بهمن‌آبادی با بیان اینکه یک تیم عملیاتی کوهستان، متشکل از 8 نفر برای نجات این 2 چوپان به محل اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه در کمتر از 2 ساعت پس از اطلاع واحد عملیاتی مربوطه با موفقیت به پایان رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.